diumenge, 29 de maig de 2016

Portafoli de Raúl Micó

Comencem la ultima entrada d'aquest curs 2015-2016, en aquest curs primer de batxillerat tecnològic, humanístic i lletres. Per a mi ha estat un bon any acompanyat d'una bona gent i de molt professors que per a mi semblar uns han estat més fàcils i un altre mes difícils, respecte al meu grup (el tecnològic) crec que a sigut dels millors moments que he passat durant aquests 6 anys a l'institut, hi ha hagut principalment molts riures i molt bon rotllo, aquestes classes mítiques a les classes de física, dibuix, tecnologia i matemàtiques amb uns professors que ja m'agradaria tornar-los a tenir durant el proper any.

Durant aquests gairebé 9 mesos hem compartit molts moments, com aquelles classes en què la liabem cada vegada que s'anava el de física i sempre acabava amb un de classe fora, els moments únics entre l'única tecnòloga patri amb JA Bonillo, i les super classes a tecnologia que gairebé sempre acaben amb la paraula: et vaig a posar un part.
Felicite als meus companys per haver-me acollit com una altra família (família tecnòloga), al principi de curs no els coneixia i ara són imprescindibles en les festes.
Ara encomençare a enllaçar les entrades que per a mi han sigut les millors per a mi:

1ª Aquesta va a ser la primera Entrada  que vaig a fer, en aquelles setmanes estava molt nerviós per com anaven a anar les classes , perquè no conegué a ningú.

Ja hem començat les classes de batxillerat amb molta motivació per aprendre i estic content perquè l'any passat no vaig anar molt bé al Valencià i després d'aquest estiu crec que estic preparat per a treure el màxim rendiment de l'assignatura.


En aquestes dues setmanes el professor anomenat Ferran ens va donar un full on posava el funcionament de la l'assignatura , on deia els criteris que teniem de seguir( lectures,treballs,col-laboració a la classe...etc)abans d'això ens va donar una prova inicial per a veure com ens defensaven del valencià.A la segona setmana ens vam centrar al llibre de lectura "Les veus del temps" on es troben molts poemes i que el treballarem a classe amb paciència, vam començar amb el poema "el viatge de les mans" escrit per Ibn Khafaja d'Alzira que es un poeta arabigovalencià. Aquest poema el van treballar a classe llegint-lo en veu alta alguns companys  i després el va llegir Ferran i el vam entendre millor i en va resultar molt interessant , després de llegir-lo vam fer les activitat proposades al text  on hi havia de posar la seva descripció, metàfores encontrades , expressions que no enteníem al text,etc... .
Aquestes dues setmanes l'inici del curs ha anat molt bé i espere que la meua motivació en dure per a tot l'any. Primer de batxillerat és un curs difícil , però estic segur que portaré un bon resultat aquest any.



2ªAquesta Entrada varem visitar a la universitat politècnica ,que serà per a alguns el nostre futur, ja había anat l'any passat però en aquest any me vaig a motivar per a poder com a mínim treure el batxillerat.

Aquesta entrada és la primera després de finalitzar el 2015 i entrar en el nou any, després d'unes dues setmanes de descansar i estar gaudint amb la família ens toca preparar per al que queda de curs abans de les falles o pròximes festes que hagin.

En aquestes primeres setmanes de classe vam estar veient l'adequació, coherència i cohesió que vam estudiar també en castellà, i per tant ja teníem una idea del que era, vam realitzar un mapa contextual com últims exercici i perquè ens serveixi d'estudi.


Durant aquestes setmanes hem realitzat la classe on estem els tecnològics 1'excursió a la politècnica de valència (UPV) on ens van explicar de tot, en aquest moment vaig pensar que si vull entrar allí hauria de treure més rendiment en els exàmens i per tant en aquesta avaluació no puc cometre aquests errors de l'anterior, en aquests dies disposem de molts exàmens importants on te la jugues a una i a part d'això hem de llegir-nos llibres de lectura de totes les llengües (castellà, valencià, anglès).

Per concloure hem d'esforçar-nos per aconseguir els nostres somnis i aconseguir un futur que ens costi, trauré el batxiller com pugui tot i que hagin assignatures que em ennueguin.

3ª La tercera entrada va a ser una de les setmanes mes interessant que varem fer la nostra classe y part de batxillerat , va a ser l'excursió amb els professors de educació física amb les bicicletes, però no obstant, no vaig fer aquesta entrada per uns motius, per tant, l'última entrada que agafaré serà aquesta. Aquesta entrada  m'acord que es molt inspiradora per a mi per poder treure el meu major potencial en moltes aules i així poder passar el primer de batxiller.



Ja hem començat l'últim trimestre, per la meva part hestat difícil arribar fins aquí i encara queda el tram més difícil, ja que se'ns s'ajunten moltes recuperacions i exàmens per davant.

Després d'aquestes vacances de setmana santa i he vingut preparat per afrontar els dos mesos i unes setmanes que ens queden, només arribar teníem un examen pendent d'aquesta assignatura sobre la literatura en prosa, no em va semblar molt difícil, però això es ja als resultats, també ens estem preparant un llibre de lectura a part de tots els altres llibres, de moment no i he pogut tenir cap temps lliure a casa meva per llegir aquest llibre, però ja es sacara el temps on es pugui.
Amb això conclouré aquesta entrada, i espero que surti una avaluació rodona i puguem passar a segon amb bona nota, podem dir que acaba de començar a cronometrar el temps per a l'estiu, que de moment ja es va notant.






En conclusió ha sigut un gran any cargat de moltes alegries amb la classe , no amb la part tecnòloga sinó que amb la resta de la classe també. Volia passar alguns vídeos fets amb el meu móvil , però vaig fer unes proves i no es veien al blog, penso que amb això podria haver acabat amb una gran entrada al portafoli.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada