dilluns, 23 de maig de 2016

Portafoli de S. Herrando


No em faig a la idea que sigui l’últim blog que publique i l’últim del curs.

Em sembla que fou l’altre dia, a setembre, quan vaig intentar publicar la meua primera entrada i com que estava tan confusa, amb els nervis de principi de curs i temia per fer-ho mal, vaig crear un blog jo mateixa en conter de publicar una entrada, ha ha ha. Tot era nou per a mi i per als meus companys, però a poc a poc hem aconseguit amb l’ajuda i els consells de Ferran que aquest blog anara en avant.

Doncs, l’última feina que tenim és fer un portafoli. La veritat no se molt bé com anava aquest tema, però crec que ja ho tinc clar. De manera que, jo he triat aquestes tres:



He triat aquestes entrades perquè són les que més m’agraden ja que he pogut donar la meua opinió lliurement més que en altres tractant eixos temes i a més a les tres entrades he pogut posar fotos meues que és una de les coses que més m’agrada.

Sincerament, mai haguera imaginat que publicar entrades ací m’entretinguera tant i acabaria escrivint sobre les meues coses i d’aquesta manera. També he de reconèixer que és molt divertit veure com cada u de nosaltres expressem la nostra opinió i les intercanviem tot i amb les nostres paraules i lliurement. Però independentment de tot això, el que més m’ha agradat de tenir que publicar entrades és com he millorat amb l’ortografia, sense cap dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada