divendres, 6 de maig de 2016

Recta final


Ara si que és el final dels finals, l'esprint i esforç que tenim que fer cada un dels alumnes de batxiller , s'han acabat les setmanes de relax i ja han tornat els viatgers que es van anar a Alemanya . La veritat és que ja hem fet un examen del llibre ''Maria Rosa'' que si que me'l vaig llegir però sincerament l'examen no em va eixir com jo vaig creure .



El viatge a Alemanya, a la gent que va ser-hi, li va servir de tindre una setmana de descans i de oblidar-se dels estudis ( setmana de vacances ) però la gent que es va a quedar a l'institut no va a tenir aquesta sort. El meu final més esperat és que acabe ja aquest mes i puguem gaudir de l'estiu que ens mereixem , ''Alguns mes que altres jajaja'' en definitiva toca afrontar la recta final i a per totes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada