dilluns, 9 de maig de 2016

Reflexionant

Queden tres setmanes d'exàmens, tres setmanes de sofriment, simplificant molt. Ara els meus dies es basen a estudiar, a vegades més d'una assignatura, cosa de la qual em podria queixar però a l'altre blog vaig decidir no ser tan pessimista, potser he de tindre una concepció de la vida més positiva, o pot ser que siga realista i la realitat no siga un passeig de roses, encara que eixe idealisme sobre la vida ja està superat.

El tema que estem donant en valencià no em desagrada, no m'encanta però no m'avorrisc, com amb els pronoms febles. Tot relacionat amb els textos m'agrada i s'em dona bé, una pena que analitzar textos no tinga moltes possibilitats i siga rentable. Normalment mai he sentit a final de curs que estic com més culturitzada, que les coses que he estic aprenent durant el curs no em serveixen per a res i no l'es aprofite dia a dia, però aquest curs es diferent, quan estic en ma casa i parlem d'alguna cosa fa us del que aprenc en classe o les meues assignatures estan relacionades i el que aprenc per exemple en filosofia el puc aplicar a literatura universal, o el que aprenc en literatura universal sobre analitzar textos o la comprensió lectora l'aplique a castellà o a valencià.

Ja estem en la recta final d'aquest passeig de roses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada