divendres, 6 de maig de 2016

Societat

La societat és el conjunt de persones, pobles o nacions que conviuen baix normes comunes segons la RAE, però de veritat tan sols és això? Per a bé o per a mal la societat va molt més allà que un conjunt de persones convivint baix “normes”.
D’una manera o altra la societat et determina com a persona tant física com moralment, tan sols cal fer una ullada per l’institut, les mateixes peces de roba: per exemple això de portar els pantalons com un “mariner” o les sabates Air Max o Roshe que tot el mon té un parell i  aquí estic jo, conservant l’estil que em va “enamorar” des de petit l’estil “urbà” molt característic (pantalons amplis, gorres de visera plana, samarretes amples i unes botes que pareixen d’astronauta) però també tinc roba a la “moda” i amb les marques més “reconegudes”, és irònic que ens queixem pel preu de unes sabates de 100-200 € quan paguem  600-800 € per un mòbil que acabarem canviant als dos anys o inclús l'any següent quan traguen el nou model.

En fi, amb tot això jo seguiré combinant l’estil que més m’agrada, un dia puc anar amb roba ampla o altre dia amb roba pegada al cos, en altra ocasió parlaré dels cànons de bellesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada